Prawo administracyjne

Kobieta siedząca przy biurku z laptopem

Prawo administracyjne to dziedzina, która skupia się na regulacji stosunków pomiędzy osobami fizycznymi i podmiotami gospodarczymi a organami administracji samorządowej, jak również państwowej. Innymi słowy, ma ono zastosowanie podczas wypełniania wszelkich formalności urzędowych i to na podstawie jego przepisów urzędy wydają swoje decyzje.

W związku z licznymi oraz częstymi nowelizacjami zapisów prawa administracyjnego bardzo ważne jest regularne śledzenie jego zmian, a przy tym skrupulatność oraz doświadczenie w sprawach z tego zakresu. Jako adwokat oraz radca prawny mamy taką wiedzę, dlatego jesteśmy w stanie pomóc w sporach na gruncie administracyjnym. Reprezentujemy interesy klientów przed odpowiednimi organami, a także w postępowaniach sądowo-administracyjnych. Złożymy również w państwa imieniu wszelkie zaskarżenia i odwołania od wydanych decyzji lub postanowień.

 

Jakie sprawy z zakresu prawa administracyjnego obsługujemy?

Tematyka spraw z zakresu prawa administracyjnego, które obsługujemy, jest bardzo szeroka. Wsparcia radcowskiego i adwokackiego udzielamy pod tym względem zarówno przedsiębiorcom, jak i osobom fizycznym. Najczęściej klienci zgłaszają się do naszej kancelarii z prośbą o pomoc przy:

  • uzyskaniu zezwoleń, koncesji, licencji,
  • zmianie imienia lub nazwiska,
  • sprawach o wywłaszczenie własności prywatnej,
  • podziale nieruchomości,
  • uzyskaniu zezwolenia na pobyt na terytorium RP,
  • inwestycjach infrastrukturalnych pod kątem prawnym.

To jedynie część tematów, jakich analizy się podejmujemy. Nawet jeśli na liście nie znalazło się zagadnienie, z którym mają państwo problem, zachęcamy do kontaktu. Telefonicznie lub mailowo możemy umówić się na spotkanie, aby omówić szczegóły sprawy.